Płatność w sklepie internetowym Manga Drift odbywa się za pośrednictwem Przelewy24. Obsługiwane metody płatności to między innymi: BLIK, przelewy online, czy karty płatnicze. Po więcej informacji zapraszamy na stronę https://www.przelewy24.pl/.
Wystąpiły problemy z finalizacją płatności?
W razie problemów z finalizacją płatności prosimy o kontakt telefoniczny (tel. 662 348 545) lub mailowy (kontakt@mangadrift.pl).
Istnieje kilka możliwości opłacenia zamówienia w wypadku wystąpienia problemów: 1) Zarejestrowane konto - jeśli zamówienie zostało złożone z zarejestrowanego konta to w panelu danego zamówienia wyświetla się możliwość jego opłacenia. Wystarczy wtedy postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. 2)Kontakt telefoniczny - jeśli klient skontaktuje się telefonicznie z obsługą sklepu to istnieje możliwość opłacenia zamówienia kodem BLIK. Obsługa sklepu podczas rozmowy poprosi o podanie kodu BLIK. Wówczas klient otrzyma powiadomienie z prośbą o zatwierdzenie płatności. Po zaakceptowaniu powiadomienia pracownicy sklepu oznaczą zamówienie jako opłacone i zostanie ono przyjęte do realizacji. 3) Przelew bankowy - możliwe jest również opłacenie zamówienia ręcznie poprzez tradycyjny przelew bankowy. Należy wówczas dokonać przelewu zgodnie z danymi podanymi poniżej, a następnie na adres e-mail kontakt@mangadrift.pl wysłać potwierdzenie przelewu, w tytule maila podając numer zamówienia (np. Zamówienie 01). Wysłanie potwierdzenia jest elementem niezbędnym do przyjęcia zamówienia do realizacji.
Dane do przelewu:
Odbiorca: Adam Kansy
Numer konta: 05249000050000450087563837
Adres: ul. Szymonkowska 4a, 46-264 Krzywiczyny
Tytuł: Numer zamówienia (np. Zamówienie 01)
Kwota: Dokładna kwota zamówienia
Opłacenie zamówienia za pomocą kontaktu telefonicznego lub przelewem bankowym możliwe jest również w wypadku zamówień złożonych z kont bez rejestracji.